Reklamacje - zwroty
Gwarancja
Na więkoszść sprzedawanych w naszym sklepie towarów udzielamy 5-letniej gwarancji (chyba, że w opisie przedmiotu jest inaczej).
Jeśli w okresie gwarancyjnym zakupiony sprzęt działa nie prawidłowo lub otrzymana przesyłka była niekompletna wypełnij poniższy formularz i wyślij go razem z towarem na:
- w przypadku produktów takich jak Radius, Radius+, Radium, Radiant, OG/OGS
Global - serwis
ul. Swojczycka 21-41 (wjazd do Marco Polo)
51-504 Wrocław
- w przypadku produktów Radium Glass, Radium Classic, HGlass, paneli hybrydowych, ogrzewania podłogowego i wszelkiego rodzaju termostatów
Zasilanie FPS
ul. Brzeska 31A
50-430 Wrocław
Formularz gwarancyjny - pobierz
Bez wypełnionego formularza naprawa/wymiana gwarancyjna może się opóźnić lub w ogóle nie odbyć.
Zwroty
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych w naszym sklepie. Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.
Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Jeśli zwracany towar nie będzie nosił śladów użytkowania wypłacimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Formularz zwrotu towaru - pobierz
Bez prawidłowo wypełnionego formularza nie będziemy mogli zwrócić kosztów sprzętu.